Bolig i Stavanger fra februar 2018

Joakim Johnsson Joakim Johnsson

Bolig i Stavanger fra februar 2018

Hej alla sub:are!

Detta må vara en fråga som ligger off topic, men i egenskap av tidigare aktiv medlem i sub och då många av er känner folk i Stavanger så tar jag mig friheten att fråga här ändå.

Jag har fått LIS1/turnuslegetjeneste i Stavanger och jag ska flytta dit i februari 2018. Jag söker boende. Är det någon som känner någon som har ett rum ledigt? Eller känner någon som känner någon? Jag letar främst efter ett rum i kollektiv men är öppen för alternativ.

Om ni någon av er har vägarna förbi Stavanger eller är i närheten så får ni jättegärna höra av er!

Med vänliga hälsningar,

Joakim Johnsson