Lørdagsdykket med mulighet for holmetur

Øyvind Haugseth Øyvind Haugseth

Lørdagsdykket med mulighet for holmetur

Nina kjører det ordinære klubbdykket i morgen. I tillegg er Ask og jeg ute og seiler.

Da kan vi dykke med Sublime. Om du er interessert er det bare å ta med en sovepose og en ekstra flaske. Da blir det å ta et ekstra dykk på kvelden og seile til Bergen på søndag.

Send en tekst til meg 47197220 eller Ask 46843164 om det frister

Øyvind
--
Øyvind Haugseth
S/Y Miss Lucifer II

Tel: +47 48197220
Askokl Askokl

Re: Lørdagsdykket med mulighet for holmetur

Og me veit om ein stad der det er fint å telta.

Ask

Sendt fra min Xperia™-smarttelefon fra Sony

---- Øyvind Haugseth skrev ----

[...]

Send en tekst til meg <a href="tel:47197220">47197220 eller Ask <a href="tel:46843164">46843164 om det frister

Øyvind
--
Øyvind Haugseth
S/Y Miss Lucifer II

Tel: <a href="tel:+47 48197220">+47 48197220